Direktlänk till inlägg 7 juni 2013

Wrong Direction Del 1

Av Emelie Directioner - 7 juni 2013 11:45

Wrong Direction:

Hej, mitt namn är Emeli och jag bor i London. Jag är 17 år. London är en stor stad och här bor det mycket folk. Jag är en helt vanlig person, jag klär på mig varje dag, borstar tänderna, har kompisar som älskar One Direction! Alltså jag har inget emot det, men det är bara det att jag liksom inte gillar dom. Jag har lyssnat på alla deras låtar men det är bara det att jag inte gillar dom! Nåja, nu är det nog dags att börja att berätta historien.

Det var en helt vanlig dag i skolan. Vi hade engelska med läraren Jasmine. Hon är en riktigt duktig lärare tycker jag. Jag satt hur som helst och jobbade i en av böckerna när det plötsligt blir rast. Alla i klassen rusar ut. Jag packar ner böckerna i min väska och går sedan ut ur klassrummet. Jag ser Lilly och Jenn stå och prata utanför klassrummet och skyndar dit. Som vanligt pratar Lilly om One Direction, jag fattar inte själv hur den människan kan leva på One Direction. Jag menar det finns ju mycket bättre saker än ett pojkband!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Directioner - 7 juni 2013 18:44

Själv blir jag riktigt nöjd med mig själv och ska precis ta kort en sista gång när dörren lås upp och mamma öppnar ytterdörren. _________________________________________________________________________________________________     Jag hör h...

Av Emelie Directioner - 7 juni 2013 13:08

Som vanligt pratar Lilly om One Direction, jag fattar inte själv hur den människan kan leva på One Direction. Jag menar det finns ju mycket bättre saker än ett pojkband! ______________________________________________________________________________...

Presentation


One Direction

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards